DODACÍ PODMÍNKY A LHŮTY

Pokud je zboží skladem, bude Vaše objednávka vyexpedována následující pracovní den. U většiny objednávek to stihneme do 2 pracovních dnů, pokud zboží není skladem a je Na objednávku budeme Vás telefonicky kontaktovat s termínem dodání. Po domluvě lze tuto lhůtu upravit dle potřeb zákazníka. Pokud zboží není skladem, bude Vaše objednávka vyexpedována do 2 pracovních dnů po zkompletování objednávky. O vyexpedování objednávky budete informováni telefonicky nebo emailem. Dodací lhůty se řídí podmínkami doručovací společnosti DPD. Také jsme schopni po domluvě zaslat zboží do jiné země EU.

Po domluvě lze vyzvednout zboží/zásilku v sídle společnost v Syrovicích u Brna nebo na pobočce v Brně-Bystrci na ul. Hvozdecká 1309/13, 635 00.

Dodací podmínky a lhůty pro dodání zásilky při platbě předem na náš účet:

Objednávky jsou zpracované poté, co bude Vaše platba připsána na náš účet číslo 2100249160 / 2010, Fio banka, a.s. (jako variabilní symbol prosíme uveďte číslo objednávky, platí pro ČR). Pokud je zboží skladem, bude Vaše objednávka expedována následující pracovní den nebo podle předešlé domluvy múžeme dodat zboží v termínu, který potřebujete. Pokud zboží není skladem, bude Vaše objednávka vyexpedována max. do 2 pracovních dnů po zkompletování objednávky (maximální lhůta dodání je 5 pracovních dní). O vyexpedování objednávky budete informováni telefonicky nebo emailem. U objednávek na Slovensko je doručení společností DPD do 2 pracovních dní od předání balíku, a není možné platit zboží převodem.
Dodací lhůty se řídí podmínkami doručovací společnosti DPD.

Dodací podmínky a lhůty pro dodání zásilky v případě nedostupnosti zboží:

Doručení společností DPD je následující pracovní den od obdržení zboží od dodavatele. 

Dodací podmínky a lhůty dodání "nestandardní" zásilky (zásilky s vyšší hmotností nebo většími rozměry):

V případě, že celková hmotnost zásilky přesáhne 50 kg u dopravy DPD, vyhrazujeme si právo využít služeb jiného dopravce a případně individuálně upravit cenu za dopravu. Pokud tato situace nastane, budete vždy předem informováni o ceně a podmínkách před odesláním zásilky. Toto platí zejména pro Velkobchodní nákup zboží, kdy cena dopravy se bude určovat individuálně.

Nepřevzetí zásilky zákazníkem z důvodu překážky na straně zákazníka: 

Pokud si jako náš zákazník objednáte naše zboží a poté zjistíte, že jste si vlastně nic objednat nechtěli, nebo si svou objednávku rozmyslíte, dejte nám o této skutečnosti co nejdříve vědět např. přes kontaktní formulář, nebo odpovědí na email, který jste obdrželi jako potvrzení přijetí Vaší objednávky. Ušetříte nám zbytečnou práci a finanční výdaje. V opačném případě si vyhrazujeme právo Vaše další objednávky zamítat, nebo žádat úhradu celé částky včetně poštovného předem na náš účet. Děkujeme za pochopení.

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás!

Provozovatel

HOMEWARE s.r.o.
Syrovice 349
664 67 Syrovice

Tel.: +420 725390797
E-mail: obchod@homeware.cz
HOT-LINE

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail pro odběr novinek:

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.